9 клас

30.10.2020.

Друге життя пластикових пляшок, або пластиковий креатив

Одна з вічних проблем нашого суспільства – сміття. Як би ми не прибирали, відходи все одно є і будуть. Тому замислилась, а може домашній непотріб можна якось використати… щоб було і гарно, і цікаво, і в господарстві згодилось…

Ідей використання пластикових пляшок в Інтернеті багато. Але на колір і смак…

Слід зазначити, що вироби з пластикової тари можуть бути найрізноманітнішими: це і предмети домашнього вжитку, і посуд, і меблі, і елементи декору для присадибної ділянки, і альтанки, і годівниці для птахів чи домашніх тварин, і штучні дерева, і квіти, і вазони, і навіть система зрошення, чи будинок.

До речі, для фантастичних витворів можна використовувати не тільки пляшки з-під води, але й від кетчупу, гірчиці, кремів, миючих засосів…

Для дітей – радість, а для батьків – втіха та користь!

Ось такі іграшки можна виготовити разом … і цікаво, й незвично…


ЗАВДАННЯ: ВИГОТОВИТИ 1  ВИРІБ ЗА ВЛАСНИМ БАЖАННЯМ

25.09

9-А, 9-Б,  9-Г, 9-Д
Тема: Технологічний процес виготовлення виробу.


18.09

9-А, 9-Б, 9-Г, 9-Д
Тема: Технологічний процес виготовлення виробу.

Нарізати смужки довжиною 6 см.

Сформувати пелюстку троянди.







21.05 9-А

22.05 9-Г  9-Д



ПРОЄКТНА ТЕХНОЛОГІЯ У НАВЧАЛЬНІЙ  ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ

Проєктно-технологічна діяльність, в основі якої – реалізація методу проєктів, а проєкт – це план, задум, за результатами якого автор повинен отримати щось нове: продукт, модель та ін., належить до унікальних способів людської діяльності в реалізації творчих задумів та має на меті вирішення наступних освітніх завдань: інтелектуальний розвиток, фізична витривалість та соціальне становлення особистості школяра.
В основу методу проектів покладено ідею, що виявляє сутність поняття «проєкт», його прагматичну спрямованість на результат, який можна отримати за умови розв'язання тієї чи іншої практично або теоретично значущої проблеми. Результат можна побачити, продумати, використати в реальній практичній діяльності. Тому необхідно навчати дітей самостійно мислити, знаходити та розв’язувати проблеми, використовуючи знання з різних галузей, уміння прогнозувати результати та можливі наслідки різних варіантів розв'язку, уміння встановлювати причинно-наслідкові зв'язки [1]. Основна теза сучасного розуміння методу проєктів: «Все, що я пізнаю, я знаю, для чого мені це треба, де і як я можу ці знання застосувати».http://www.schoollife.org.ua/255-2016/

Критерії оцінювання творчого проєкту(враховують оцінку за виріб і презентаційний матеріал)



Рівні навчальних досягнень учнів
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
Високий (10-12 балів)
Оцінки 10, 11, 12 виставляються, якщо робота планувалась учнями самостійно, вирішувалися задачі творчого характеру з елементами новизни. Вимоги до презентаційних матеріалів повністю дотримані. Вони складені в повному обсязі, чітко, акуратно. Виріб виготовлений технічно грамотно з дотриманням стандартів, відповідає естетичним вимогам. Робота індивідуальна, цікава, має високу економічну оцінку і можливість широкого застосування. Роботу або отримані результати дослідження можна використати як посібник на уроках трудового навчання чи на інших уроках.
Достатній (7-9 балів)
Оцінки 7, 8, 9 виставляються, якщо робота планувалась із несуттєвою допомогою вчителя, в учня (групи) спостерігається нестійкий потяг вирішувати задачі творчого характеру, презентаційні матеріали мають невеликі відхилення від рекомендацій. Виріб виготовлений технічно грамотно з дотриманням стандартів, відповідає естетичним вимогам. Якщо це виріб декоративно-прикладної творчості, то він виготовлений акуратно, добротно, але не має в собі виняткової новизни. Проєкт має хорошу економічну оцінку, можливість індивідуального застосування.
Середній (4-6 балів)
Оцінки 4, 5, 6 виставляються, якщо робота планувалась за допомогою вчителя, учень (група) проявляв ситуаційний (нестійкий) інтерес до техніки, презентаційний матеріал виконаний з відхиленнями від вимог, не дуже акуратно. Є зауваження до виготовлення виробу у плані його естетичного змісту, недотримання технології виготовлення, матеріалу, форми.
Початковий (1-3 бали)
Оцінки 1, 2, 3 за проєкт не виставляються. Він потребує переробки або доробки.

Оцінювання творчого навчального проєкту

Оцінка за проєкт пропорційна внеску кожного учня та загального виконання проєкту. Вчитель слідкує за співпрацею учнів у групі і при оцінюванні дотримується принципу «Один за всіх і всі за одного». У випадку невдалої співпраці учасників проєкту група за власним бажанням її учасників може бути розформована і створена в новому варіанті.
Загальна оцінка є середньоарифметичною чотирьох оцінок:
1) за поточну роботу;
2) за виріб;
3) за створений учнівський презентаційний продукт (презентацію, бюлетень, статтю у блог);
4) за захист проєкту.
При оцінюванні поточної роботи враховуються правильність виконання прийомів і способів роботи, раціональність виконання завдання та організації робочого місця, економне використання матеріалів, електроенергії, дотримання правил техніки безпеки, добросовісність виконання роботи, впровадження самоконтролю.
При оцінюванні виробу враховуються практична спрямованість проекту, якість, оригінальність і закінченість виробу, його естетичне оформлення, виконання завдання з ефектами новизни, економічна ефективність проекту, можливість його більш широкого використання, рівень творчості та ступінь самодіяльності учнів.
При оцінюванні учнівських презентаційних матеріалів звертається увага на повноту розкриття теми завдання, оформлення, структурування, чіткість, акуратність, правильність та якість виконання графічних завдань – схем і креслень.
При оцінюванні захисту творчого проєкту враховуються аргументованість вибору теми, якість доповіді (композиція, повнота представлення роботи, аргументованість висновків), якість відповідей на запитання (повнота, аргументованість, переконливість), ділові та вольові якості виступаючого (відповідальне ставлення, прагнення досягнення високих результатів, можливість працювати з перевантаженням).
Слід пам'ятати, що оцінювання результатів творчості завжди драматичне та суперечливе. У всякому разі, не треба абсолютизувати його правильність. Ближче до об’єктивної буде рейтингова оцінка, яка включає самооцінку, середню колективну оцінку експертів та оцінку вчителя.



Увага 9-А, 9-Г, 9-Д клас! 14.05.2020р.

Доброго дня. Обов'язково вказати своє прізвище, ім'я та клас.

7.05 9-А
8.05  9-Г  9-Д

Увага!  

Перевірочна робота на освітній платформі «На урок".

14.05



Повторюємо:

Правила внутрішнього розпорядку в шкільній майстерні.
Правила санітарної та особистої гігієни.
Правила безпечної праці в шкільній майстерні.
Конструкційні матеріали.


30.04 9-А.

 Виконати тестові завдання

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=658451


23.04 9-А
24.04 9-Г 9-Д

Повторюємо правила техніки безпеки.

Пройти тест до 24.04

join.naurok.ua код 977663 
або https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=977663

Опрацювати матеріал.

Тема:Мій стиль. Все про моду: цікаві факти

Мода так чи інакше впливає на наше життя. Вона існує з давніх-давен, тому що прагнення красиво одягатися було завжди. Як і все в цьому світі, мода знаходиться в постійному русі – вона ніколи не залишається однаковою, змінюючись на основі потреб людства на певному відрізку часу.
Красивий одяг, який ми купували декілька років тому виявляється викинутим безжальною рукою часу. Але приходить новий день, народжується нова мода. І ми знову зачаровуємося, обурюємося, обговорюємо і схиляємося. Мода завжди була трохи грою, але поступово ставала серйозною справою. А чи все ми знаємо про моду і які модні бренді зараз найпопулярніші?

Цікаві факти про популярні світові бренди одягу

  • Найвідомішим брендом спортивного одягу в країнах колишнього СРСР є Adidas. Це пов'язано з тим, що продукція цієї фірми поставлялася в Радянський Союз аж з 1979. Крім того, рекламу цього бренду зробили мільйони китайських підробок, які заполонили ринки країн СНД в 90-х роках минулого століття. Зараз Adidas користується не меншою популярністю, до того ж у всьому світі.
  • Цікавий факт: знаменитий слоган компанії Nike "JustDoIt" був придуманий під впливом фрази американського грабіжника і вбивці Гері Гілмора, страченого в 1977 році. Коли Гілмору перед розстрілом надали останнє слово, він сказав лише: «Просто зробіть це» – "Let's do it".
  • Стартовий капітал для відкриття своєї першої швейної майстерні Кельвін Кляйн заробив, торгуючи овочами в магазині свого батька. А перше велике замовлення Кляйн отримав випадково: оптовий покупець безпосередньо з Bonwit Teller просто-напросто помилився поверхом, потрапивши в офіс CalvinKleinInc. Там він побачив чудовий одяг, і тут же замовив товару на 50 тисяч доларів. 
  • Спочатку знаменитий бренд Dsquared був суто чоловічим. Перші жіночі моделі засновники компанії брати Дін і Ден Кейтени створили лише в 2003 році для кліпу Мадонни "Don'tTellMe". Після цього брати подумали, що непогано було б створювати і жіночі колекції. Так і було зроблено, після чого до компанії прийшов справжній комерційний успіх. Цікавий факт: офіційно бренд Dsquared називається DSQUARED2.
  • Під час Другої світової війни модний будинок Hugo Boss виготовляв уніформу для офіцерів СС і вермахту. Після війни компанія переключилася на форму для листонош і залізничників. А що ми маємо тепер? Тепер цей бренд радує цікавими та стильними новинками модників по усьому світу.
  • Burberry: її засновник Томас Берберрі придумав габардин – найпопулярнішу тканину для пальто і чоловічих костюмів. А ще ця компанія шила уніформу для британської армії в часи Першої світової війни.
  • 226 мільйонів доларів на рік заробляє імперія під назвою Philipp Plein. Її лідер ніколи не вчився дизайну і не стажувався у модельєрів – буває і таке. З'явився буквально з нізвідки мюнхенський самородок за десять років зміг домогтися колосального успіху: сьогодні у Плейн 80 магазинів по всьому світу, два величезних маєтки у Франції і Швейцарії і Мадонна з Кім Кардашян в клієнтах. А якщо і ви хочете стати клієнтом даного дизайнера, створити свій бездоганний та унікальний стиль, тоді обов'язково завітайте в інтернет-магазин "Philipp-Plein". Цей інтернет-магазин вже покорив серця сотень українських чоловіків та жінок!

Топ-5 найдорожчих брендів одягу в світі

Кому не хочеться елегантно і розкішно виглядати на публіці? Напевно, нікому. Особливо якщо ви дуже відома персона в шоу-бізнесі. Для того щоб відрізнятися від інших і показати свою значимість в суспільстві, ці люди не тільки витрачають багато часу на вибір своїх нарядів, але і не шкодують величезні суми. Нижче представлений список п'яти найдорожчих брендів одягу в світі.
  • Christian Dior
Christian Dior – відомий французький дім моди зі штаб-квартирою в Парижі, виробник одягу, взуття, аксесуарів, ювелірних виробів, годинників, білизни, косметики, парфумерії та мобільних телефонів. Бренд заснований 16 грудня 1946 року модельєром Крістіаном Діором. А у лютому 1947 р. була представлена ​​перша колекція жіночого одягу, яка зробила переворот в світі післявоєнної моди. В даний час в компанії Christian Dior працює 56 тисяч осіб. Вона має більш ніж 160 бутиків по всьому світу.
  • Giorgio Armani
Giorgio Armani S.p.A. – італійська компанія, заснована в 1975 році Джорджіо Армані і Серджо Галлеоті. Компанія спеціалізується на виробництві одягу, різних аксесуарів, годинників, косметики, предметів інтер'єру, ювелірних прикрас, а також спільно з одним з кращих косметичних брендів L'Oreal – парфумерії. Сьогодні бренд має 13 заводів по всьому світу і близько 300 магазинів в 36 різних країнах. За оцінками до кінця 1 календарного року, обсяг продажів компанії склав близько $ 1.69 млрд, далі ця сума збільшувалась. Giorgio Armani є найбільш швидкозростаючим модним брендом у світі.
  • Dolce&Gabbana
Також в списку найдорожчих брендів одягу в світі знаходиться Dolce&Gabbana – розкішний італійський будинок моди, заснований в Мілані в 1985 році дизайнерами Доменіко Дольче і Стефано Габбаной. Під брендом "Дольче і Габбана" випускається модний дизайнерський одяг, взуття, а також аксесуари і парфумерія. За 1 рік обсяг продажів модного будинку склав € 600 млн.
  • Chanel
Chanel – французька приватна компанія зі штаб-квартирою в Парижі. Була заснована на початку XX століття кутюр'є Габріель "Коко" Шанель. Компанія спеціалізується на виробництві предметів розкоші: одягу, косметики і парфюмерії, годинників, сумок, сонцезахисних окулярів, ювелірних виробів і т. д. "Шанель" належить 310 бутиків по всьому світу, з них 94 знаходяться в Азії, 70 в Європі, 10 на Близькому Сході, 128 в Північній Америці, 2 в Південній Америці.
  • Gucci
Найдорожчим брендом одягу в світі є Gucci – відомий італійський модний бренд, заснований у Флоренції (Італія) в 1921 році дизайнером Гуччі Гуччі (1881-1953). Вважається одним з найпрестижніших, відомих, і легко пізнаваних модних брендів в світі. Спеціалізується на виробництві текстилю, одягу, парфумерії, аксесуарів, предметів інтер'єру і т. д. У 2013 році бренд був оцінений в $ 12,1 млрд. "Гуччі" належить 278 бутиків по всьому світу.

Це лише деякі з численних цікавих фактів про моду, які допомогли сформувати нашу культуру і почуття стилю. І незалежно від того, куди може привести нас історія, мода завжди буде частиною нашого способу життя. Тому ми хочемо ще й підказати вам, де наші запеклі модники та успіші люди купують оригінальні брендові речі в Україні.







16.04 9-А 
17.04 9-Г 9-Д

Опрацювати тему.
Тема:Мій стиль.
 1. Як ви вважаєте, для чого створюють різні стилі одягу?
2. Як вибрати свій стиль?

Перше враження про людину часто залежить від вибору власного стилю та вміння одягатися. Стиль може сказати про вас, хто ви є, не промовляючи ні слова. Тому вибору власного стилю одягу варто приділити належну увагу.
Стиль одягу визначається за сукупністю ознак, стійких до змін елементів форми, виразних засобів у деталях вбрання. Стиль виражається через силует, матеріали, крій, колір, особливості оздоблення та аксесуари.
Стиль тісно пов'язаний із модою, але відрізняється від неї насамперед тривалістю існування. Стиль спрямовує моду. Він довготривалий, а мода швидко минає.
Сучасний одяг вирізняється різноманітністю стилів — класичний, романтичний, спортивний, етнічний та ін.
Одяг у класичному стилі (мал. 69) об’єднує в собі все найкраще, що було придумано у світі моди. Він не підвладний капризам моди. Строгість, стриманість і елегантність - основні риси цього стилю.



Класичний стиль одягу характеризується лаконічністю крою, відсутністю зайвих деталей. Відмінності в різному одязі класичного стилю стосуються в основному зміни тканин, кольорів, вдосконалення моделей, які вже перевірено часом.
Цього року ви закінчуєте основну школу. Незабаром випускний, і ви, мабуть, уже задумувались над тим, що одягнути на цю урочисту подію?
Цього дня вам вручатимуть свідоцтва - документи про здобуття неповної середньої освіти, необхідні вам для подальшого навчання та здобуття професії. На цій урочистості пасуватиме класичний стиль одягу. В одязі класичного стилю також можна піти на інші урочисті події, а також на виставку, співбесіду, ділову зустріч тощо.
Втім, класичний одяг не можна вважати універсальним. Не будете ж ви працювати у майстерні, займатися спортом чи туризмом у класичному костюмі? Ви вже добре знаєте, що в шкільній майстерні та на виробництві працюють у робочому одязі, а займатися фізичною культурою необхідно в спортивній формі. Інші заняття ви відвідуєте в шкільній формі, яка для вас є повсякденною. Для працівників деяких галузей, служб і професій, наприклад, військовослужбовців, залізничників, медичних працівників, пілотів, пожежників, поліцейських, працівників аварійних та дорожніх служб повсякденним одягом є спеціальна форма. За формою їх легко розпізнати серед інших людей (мал. 70).
Спортивний стиль (мал. 71) створено на основі одягу для професійного спорту та уніформи. Асортимент виробів цього стилю включає куртки, жакети, штани різної форми, майки, кепки. У спортивному стилі використовуються різноманітні кольори і тканини (спортивний трикотаж, бавовна, замша, перфорована шкіра, джинсові тканини) та їхні поєднання.
Характерним для спортивного стилю є використання емблем, блискавок, заклепок, гачків, кнопок.
Дизайнери одягу, модельєри рекомендують вибирати спортивний одяг яскравих насичених кольорів і відтінків. Це може бути синій, зелений, жовтий, червоний, помаранчевий або неоновий кольори. Особливо актуальні моделі, які гармонійно поєднують два чи три кольори.
Спортивний стиль одягу вирізняється ошатністю і комфортом. Але, незважаючи на багато переваг спортивного стилю, для свят чи відвідування театру такий одяг не підходить. На допомогу може прийти романтичний стиль одягу (мал. 72).
Романтичний стиль одягу вирізняється нарядністю, підкреслює мрійливість, творчу, поетичну, художню натуру людини. Для створення романтичного образу використовуються легкі, ніжні, приємні на дотик тканини. Одяг цього стилю призначений не для повсякденності. У такому одязі, звичайно, недоречно відвідувати стадіон або йти в похід. Його можна одягнути на творчий вечір, концерт, танцювальний конкурс, бал, весілля та інші свята.
На свята також може бути доречним одягнути одяг в етнічному стилі.
Етнічний одяг, національний костюм із покоління в покоління передають традиції, звичаї та інші духовні цінності народу, поєднують минуле, сьогодення і майбутнє.
Дехто вважає, що вибрати свій стиль одягу дуже легко: аби був вибір речей і кошти на їх придбання. Проте створити чи відшукати свій стиль в одязі складно, як і обрати свій шлях у подальшому житті.
Мал. 73.
Учні Яворівської загальноосвітньої школи у святковому гуцульському вбранні
Адже одяг відображає не тільки зовнішність, а й внутрішній світ людини. Стиль одягу надає індивідуальності, вирізняє особистість з-поміж інших людей.
Як же вибрати свій стиль?
Є деякі рекомендації, що допомагають вибрати власний стиль.
1. Одяг повинен відповідати призначенню та порі року.
2. В одязі бажано дотримуватися єдності стилю.
3. Одяг повинен мати колірну гармонію.
4. Для людей різного віку одяг повинен мати відмінності.
5. Одяг має відповідати особливостям фігури.
Навіть найкрасивіший одяг, якщо його вдягнути не за призначенням, може створювати незручності та викликати подив у людей. Адже не будете ж ви одягати домашній халат для занять спортом, а влітку носити зимові речі?!
Бажано, щоби різний одяг, який ви одягаєте, був у одному стилі. Негарно, коли, наприклад, штани робочі, а сорочка має святкове оздоблення.
Краще, коли в одязі поєднується не більше трьох кольорів, які гармонійно доповнюють один одного і пасують саме вам. У таких випадках кажуть, що одяг до лиця.
Один і той же одяг може дуже пасувати молодій дівчині чи хлопцю, але на літніх людях виглядатиме дивно.
А чи знаєте ви, що в певному одязі одна і та ж людина може здаватися вищою, худішою або повнішою? Подовжує силует одяг із тканин у вертикальну смужку. Якщо ж людина носить одяг у горизонтальну смужку чи одягає широкі речі, то вона виглядає повнішою.
Корисними також будуть такі поради.
Піджак не повинен бути довгим. Його нижній ґудзик завжди має бути розстебнутий. Це — важливе правило етикету, і тут не існує винятків. Підбирати піджак потрібно за розміром. Занадто вузький сковуватиме рухи і натягуватиме ґудзики, а широкий звисатиме і матиме зайві брижі.
Рукав піджака не повинен закривати вашу долоню і має доходити до початку великого пальця. Манжети сорочки мають виступати приблизно на півтора сантиметра і прикривати руки до кистей.
Важлива також довжина штанів. На них має бути одна складка. Якщо не утворюється жодної брижі, то штани короткі й стануть скоро ще коротшими, адже ви продовжуєте рости.
Якщо складок утворюється кілька, то штани виглядатимуть неакуратно.
Пояс штанів має бути на рівні талії. За ремінь повинен вільно поміщатись один палець.
У разі необхідності (для врахування особливостей фігури, створення власного стилю) можна пошити індивідуальний одяг. У цьому вам може допомогти кравець. Він зніме необхідні мірки і прийме замовлення для виготовлення одягу вибраного вами стилю.
Зовнішній вигляд - це найперша інформація, яку люди одержують про нас. І, звичайно, приваблива зовні та красиво одягнена людина відразу привертає увагу. Така особистість більше впевнена в собі, тому й легше досягає успіху.
Не можна забувати і про те, що зовнішній вигляд багато в чому визначається внутрішнім світом людини. Пам’ятаєте відоме прислів’я: «Зустрічають по одягу, а проводжають по розуму»!
Практична робота: ВИЗНАЧЕННЯ СТИЛІВ ОДЯГУ
Користуючись електронними джерелами найвідоміших будинків моди (див. список електронних засобів), виберіть найцікавіші для вас моделі одягу різних стилів. Порівняйте стилі одягу та заповніть таблицю. 
ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ
1. Які бувають стилі одягу?
2. Чим відрізняється стиль від моди?
3. Які основні риси класичного стилю одягу?
4. Які особливості спортивного стилю?
5. Якими рекомендаціями ви можете скористатися для вибору власного стилю?
Для найдопитливіших

З історії джинсів

Перші джинси було призначено виключно для роботи, і вони нагадували комбінезон. Їх скроїв і пошив із коричневої тканини для наметів і тентів Леві Страус ще у 1853 році. Ідея про виготовлення джинсів прийшла до нього після того, як один із працівників поскаржився, що золото знайти легше, ніж пару міцних і зручних штанів. Згодом джинсові тканини стали виготовляти за допомогою різних технологій і фарбувати у синій та інші кольори.
Геніальне — просто!
Плічка для одягу вперше виготовив у 1903 році американець Альберт Паркхауз, який працював на заводі з виробництва дроту. Сталося це так: коли Альберт не знайшов вільного гачка, щоб повісити своє пальто, він узяв шматок дроту, зігнув його і зробив пристосування, яке нагадує форму плічок, якими користуються і тепер. Але матеріали для виготовлення плічок нині використовуються різні: пластмаса, деревина, сплави металів та ін.

Немає коментарів:

Дописати коментар